klik untuk ke blog di alam angker

Wednesday, May 19, 2010

 cerita lucah dewasa


Merogol Bini Pengurusku


Aku bekerja disebuah firma diKL sebagai seorang peon dan Anita adalah bini kepada bos aku yang menjadi Akauntan disitu. Kerapkali aku selalu dimaki dan dicerca oleh Amoi Cina ini oleh sebab kesilapan kecil. Aku juga dilayan seperti kaldai dengan disuruh membeli modes, menyewa tape blue dll. 
Suatu hari aku herdik, dimaki dan dipecat kerja oleh pengurusku setelah direpot oleh Anita dan pada ketika itu aku berasa dendam terhadap mereka. Aku kemudian menceritakan dan meminta tolong rakan2 aku yang bersimpati iaitu Halim dan Shuib. Aku mengajukan suatu rancangan yang setujui oleh mereka iaitu untuk merogol Puan Anita. Mereka bersetuju lalu mencuri dan menyalin satu set kunci rumah Anita. Kami menunggu peluang dan ketika yang baik.

 

Mangsa Nafsu Jiran India Bah. 1

Sebelum aku mula bercerita adalah lebih baik kalau aku menceritakan sedikit tentang latar belakang aku.Namaku Asyraff (asy). Aku tinggal di Johor. Aku merupakan anak bongsu daripada 5 adik beradik. Aku ni boleh le di ketegorikan berada dalam golongan lelaki berwajah menarik dengan kulit yang cerah dan dada yang bidang.Kisah ini berlaku semasa aku berumur 13 tahun ( tingkatan 1). Inilah waktunya aku mula belajar erti seks. Aku mempunyai seorang jiran India. Suaminya bernama Mr. Prakash dan isterinya bernama Rajeswari.Mereka berdua berumur didalamlingkungan 45-50 tahun.Mereka mempunyai dua orang anak. Yang sulung didarjah 5 perempuan dan yang lelaki didarjah 4.Emak aku cakap mereka kawin lambat sebab tu anak muda muda lagi. Mr Prakash bekerja sebagai pemandu lori. Sepanjang yang aku ingat puan rajes selalu memerhatikan aku, tapi aku manalah tahu erti pandangan tu sehinggalah satu hari.. 

Mr. Philips Dan Ina 1


Ini cerita benar yang berlaku pada aku. Nama aku Ina, berumur 23 tahun. Peristiwa ni berlaku masa aku kerja dekat KL dulu. Company aku tu banyak expatriate Mat Saleh, handsome-handsome kau......banyak le member aku yang gatal nak tackle dia orang. Sebenarnya aku tak minat orang putih ni, maklumlah aku dah ada Pak We masa tu. Tapi, ada satu Mat Saleh ni Mr Phillip (bukan nama sebenar) minat sangat dekat aku. Dia ni umur aku rasa dah 40 lebih tapi kelihatan macam baru 30 tahun....handsome nak mampus, tinggi lebih kurang 6 kaki, slim dan athletic. Aku tau Phillip ni dah kahwin sebab kat dalam office dia ada gambar anak bini dia, tapi aku dengar dia tak bawak famili dia dekat Malaysia. Jadi...miang lah tu, nak merasa apam Malaysia lah katakan. Aku ni bukan lah nak brag, tapi aku ni pun boleh tahan juga, ramai orang kata aku cute, boleh tahan tinggi untuk orang Malaysia (5 kaki 6), ramai le pak we yang tergila-gila kat aku tapi aku tak kisah pada kecantikkan diri, apa yang penting adalah budi pekerti, betul tak.......

 

.............................

jangan salah sangka ek....tu semua adalah antara tajuk2 cerita2 dewasa yg terdapat kat internet....antara kegilaan remaja masa kini.....aku saje nak letak posting nih nak tengok brape byk hit aku bley dapat.....huhuhu.....

No comments:

Post a Comment