klik untuk ke blog di alam angker

Monday, May 24, 2010

Hubungan Sulit XXX

 


Scene 1

Pada tahun 1991 seorang pendatang baru ditugaskan di pejabat dan pada ketika itu saya sudah lama mengenali dirinya namun latar belakangnya saya belum dapat mengenali lebih dekat. Ketika itu tugas tugas di pejabat seperti biasa dan tidak ada sumber maupun perkara yang dirancang. Orang yang dimaksudkan adalah seorang wanita yang telah berkawin dan mempunyai anak. Wanita ini mempunyai wajah yang cantik dan berkulit putih serta bentuk badan yang sexy. Yang jelas sekali mempunyai punggong yang amat menarik, itu cuma dari pengelitan saya, tidak tahu dengan orang lain. Selang beberapa bulan yang lalu ditahun 1991, saya sudah mula membiasakan diri untuk bermain dan membuatkan beberapa kata kata yang agak lucu dan lucah, namun Dia tidak mempedulikannya. 
Tekad saya semakin kuat untuk mencuba sejauh manakah kesetiaannya tehadap suaminya. Lalu saya mengatakan kepadanya secara permainan. " Kalau kau rasa saya punya yang besar, entah mungkin kau selalu menginginkannya". Lalu dia cabar saya untuk itu. I menjawab "bukalah kalau kau berani". Saya tidak dapat berbuat apa, sebab kata katanya itu juga seperti satu permainan kerana banyak teman teman sepejabat. Entah pada penghujung bulan November, 1991, ketika itu tidak ada orang dipejabat, dan hanya kami berdua sahaja, ketika saya sedang masuk ke bilik komputer, tiba tiba dia memeluk diri saya, dan menyayangi saya serta sejak dari awal perkataan yang didengar dari saya tentang xxxxxxxx saya yang xxxxxx, dia sudah mulai terasa dan ingin xxxxxxxxxxx.

No comments:

Post a Comment