klik untuk ke blog di alam angker

Tuesday, February 3, 2009

Cristiano RONALDO..ada Apa?



ada apa dengan ronaldo..??

Huhuhuhu............kalo ader member aku baca blog ni mesti pelik....
aku wat posting pasal ronaldo...aku peminat M.U ker?
huhuhu........bukan2...aku bukan fanatic bola....tapi aku ader team yang aku teruja walau pun skang kat tangga ke-3 liga.. Chelsea....and kalo world cup aku aku fan tok Germany...malaysia?
aku mmg x ske...entah aper2....hahahaa...........


chealsea team...

so apa sebenar nak aku bebelkan kat sini ngan tajuk yang entah apa2....
entah la....tapi aku ader pic best nak bagi tgk ttng mamt sekor nih....pk2kan....agak menghairahkan tapi bukan nak buat korang ghairah....ader 2 gambar yang berbeza keadaanya tapi satu persoalannya...

jom kita pikir2......


scene 1

Cristiano Ronaldo Pandu Ferrari 599: Hampir Maut Dalam Kemalangan

sumber: ohbulan klik

Kereta mewah bintang bola sepak Manchester United dan Portugal, Cristiano Ronaldo, remuk selepas dia terbabit dalam kemalangan dalam terowong berhampiran Lapangan Terbang Manchester, semalam. Lagi gambar selepas ini…

Memandu Ferrari, Ronaldo melalui kawasan itu kira-kira jam 10.20 pagi dan terbabas sebelum merempuh penghadang di laluan berkenaan.

Jalan itu berada di bawah landasan kapal terbang dan terletak di antara Wilmslow dan Hale, Cheshire.

Bahagian depan kereta itu yang dianggarkan bernilai lebih RM809,000 remuk sama sekali akibat menyerap hentaman daripada pelanggaran itu. Bagaimanapun, Ronaldo, 23, tidak mengalami sebarang kecederaan.

Kredit Teks: Ronaldo Nyaris Maut (Harian Metro) Foto: Cristiano Ronaldo’s Crashed Ferrari 599 (Mohd Nazif)


scene 2


...........................................................................................

ader 2 scene berbeza untuk 2 mood berbeza, 2 tempat berlainan, jalan cerita yang langsung x sama,akibat@kesudahan yang x sama,kelazatan yang berlainan n kesudahan yang berbeza.....

persamaan???


RONALDO NIH ADER DUIT...
APA INGAT DIER ADER RUPA SAJA KE? KALO DIER X DER DUIT JGN HARAP 2 SCENE KAT ATAS AKU AMIK SUH KORANG PIKIR...

HAHAHAHHAAHAHHAHAH............

FERARI & PEREMPUAN TOK RONALDO ADALAH SATU BENDA YANG SAMA....

No comments:

Post a Comment