klik untuk ke blog di alam angker

Sunday, February 8, 2009

apa kata survey....

salam,

apa kata survey aku...
walaupun x ramai yang vote (ramai ke tgk blog aku)...
huhuhu........aku kira ok gak...
untuk blogger yang baru macam aku nih....

tajuk poll:

kalo mampu kawen lebih dari sorang. nak kawen brape org....??
(poll aku lebih berat kepada org lelaki la...ye ar...da tentu pompuan x bley kawen lebey)

so keputusannya(dari 11 vote) :

dua orang : 27%

tiga orang : 9%

empat orang : 36%

sorang je cukup :27%

hahaha....nampak gak la...empat org menjadi pilihan tertinggi...means citarasa pelawat blog aku ni tinggi gak...nak empat org. sorang n dua org kira da mcm biasa la...so-so....27% each and sket jek yang vote tok 3 orang....

hahahhaaa...neway tq for undian anda....

ahaks!!

No comments:

Post a Comment