klik untuk ke blog di alam angker

Thursday, February 5, 2009

ARTIS MALAYSIA

aku sebenarnya bukan ske sgt ngan artis malaysia....
seingat aku kalo filem tu ader 1 2 2 kali jek aku tgk filem melayu....yang lain semua omputih....

hebat sgt ke artis malaysia????

HEBAT!!! memang hebat....
tapi bukan sebab bakat tapi memacam benda lain. hebat dgn masalah, hebat dgn gosip panas, runtuh meruntuh rumah tangga org, berebut betina/jantan, berpoya poya, dadah,tarik rambut,
kawan cerai, anak ikan n memacam lagi benda yang lara...

kalo xcaya kat aku try rgk gambar2 nih semua....bukan aku nak kata...tapi gambar boleh menunjukan 1001 persepsi terhadap seseorang........

ni semua artis malaysia.......yang hebat dan gempak....

layannnnnnnnnnnnn jela............hahahha.................





entah apapa aku nie....huhuhu....

tinggalkan komen anda. nanti aku publish kat blog ni....

No comments:

Post a Comment