klik untuk ke blog di alam angker

Tuesday, March 17, 2009

BAHASA JIWA BANGSA

salam...

huhuhu....dua tiga menjak nih aku malas sket nak tulis tentang hidup aku...
entah ler nape....
x semangat plak....

tapi aku ader benda best wat semua....

org kata "bahasa jiwa bangsa" nah....amik nih...

aku paling respect kat ore ore kelate nih...
semua lagu diaorg translate ke bahasa dier....
so org DBP aku rasa kene amik reramai ore2 kelate nih kije ngan DBP tok translate buku kat sana...
huahuahuahuahuaaaaaaaaa........

nah amik nih.........aku bekalkan lagu2 yang layan beb versi kelantan....

adakah aku da terpengaruh ngan kamal n bain (pure kelantanese) ....arggggggghhhhhhhh


layan beb........


Pencinta Wanita versi Kelantan





Suko sama suko (My Heart)




otromen kelate




Dewa 19 - Dewi - Versi Kelate


No comments:

Post a Comment