klik untuk ke blog di alam angker

Monday, May 4, 2009

HHHuuHH!!!!!! x der faedah

lagi tajuh yang apa entah....

nih aku ader dapat mesej rasmi dari sorang member aku.......
hah...nak tergelak aku.........
aku da biasa kena ngan msg macam ni da aku pun biasa balas balik pulangkan buah keras kat dia....
nih baru ganas beb......huahuahuahhaaa............

mesej nya mcm ni..............

"lu ni bodoh gler....sms crite mcm2....
ni no mmber wa..kecoh betol..
huhpandai bising tkut org lain tau perngai lu..tp lu punyer perngai kecoh2 psl org lain..
ubah2 la beb..**** bising ke x bising ke dd xguna dh..biarjela aku punya pasl k..lebih baik lu crite psl perngai lu ygpoyo n kuat berlakon tu kt org lain..hal aku x yah msuk cmpur k..ok coh"

sms ni satu pun aku x edit tok menyedapkan bunyik........sejibik beb.....
asal aku nak kuarkan msg ni plak........

coz aku da x der benda nak tulis........n kepala aku still penin........
walaupun ramai mmber aku bg tau aku idup relaks or nampak relaks dok umah n kuar jln2 tapi siapa yg tahu hati aku sebenar......luar tampak mudah tapi dalam cuma Allah n aku je yang tau....

entah lah......byk lagi msg2 lebih kurang n serupa......yang aku kelaskan antara msg2 x puas ati n tgh marah.......mcm msg2 aku gak.......aku kalo tgh marah akan kuar semuanya.....lepas cool baru nyesal........entahlah.......mmg da mcm tu........

msg nih dibls semula dr msg aku bg....huh........

mgkn salah aku, or mgkin aku punya ayat terlalu puitis.......tapi aku rasa ni jenis ayat2 yg selalu aku guna utk org mcm ni........terus terang n penuh makian......tapi niat suci........

tapi yela manusia.......bila dia kenakan org lain that is joke, main2 or sumething........

tapi bila kita pulangkan balik ayat2 gurauan akan jadi x tentu n akan salahkan kita........

tapi aku byk belajar dari ayat2 mcm....ni
bg aku ayat2 mcm ni cerminan diri kita.......mgkin benar mgkin tidak.
sebab dunia ni bukan aku saje pelakon dalam lingkungan idup aku........tapi ader 2/3 watak lain yg ambik peranan. dan kadang2 aku gak amik peranan jd watak sampingan dalam idup org lain.

so, siapa yg berlakon n siapa yg x berlakon.........that y la org kata kita nih berdrama kat dunia.
masing2 hero pada kehidupan masing2 n jd watak sampingan untuk kehidupan org lain..........

time aku bg msg kat dier nih, x terlintas langsung aku tak maki, nak mengena or nak masuk campur........huh......tapi bagi dier,pemahaman dier semua tu.

tapi aku rasa entry ni agak lawak....aku ulas pasal sms.......

ni namanya x der keje dah.......tu la dok umah je........

so aku namakan entry ni x berfaedah.........

huhuhu

No comments:

Post a Comment